Karijera

Finansijskim referentom

Ko smo mi?

Exclusive Change DOO Beograd je deo Exclusive Change grupacije, koja posluje već 30 godina u državama srednje i istočne Evrope i prepoznatljiv je brend u pružanju finansijskih usluga. Poslovanje kontinuirano proširujemo sa ciljem da pružimo najbolju uslugu svojim klijentima.

Trenutno smo u potrazi za Finansijskim referentom sa mestom rada u Beogradu.

Šta ćeš raditi?

  • obavljati plaćanja svih potrebnih računa,
  • unositi račune i izvode u knjigovodstveni program,
  • unositi promet blagajni svih delatnosti Poslodavca u knjigovodstveni program, unositi sve potrebne knjigovodstvene isprave i proveravati njihovu ispravnost i potpunost,
  • usaglašavati stanje, obaveze i potraživanje sa kupcima i dobavljačima,
  • svakodnevno kontrolisati promet svih delatnosti poslodavca i obračunate provizije,
  • proveravati stanje svih blagajni poslodavca,
  • obavljati usklađivanja kupaca i dobavljača sa 31.12. svake godine,
  • pratiti likvidnost poslodavca i rokove dospeća plaćanja
  • arhivirati dokumentaciju iz delatnosti svog radnog mesta, odgovarati za pravilno čuvanje iste kao čuvanje iste u zakonskim rokovima,
  • poslove u vezi godišnjeg popisa imovine,
  • izdavanje računa,
  • obavljati poslove obrade ulaznih i izlaznih računa, kontrolisati da isti imaju potreban sadržaj u skladu sa zakonskim propisima te ćeš biti odgovoran za likvidaciju računa,
  • komunicirati sa bankama, lizing i osiguravajućim kućama,
  • sarađivati sa društvom koje obavlja računovodstvene poslove za poslodavca,
  • učestvovati u sastavljanju finansijskih periodičnih i godišnjih izveštaja za interne i eksterne potrebe poslodavca,
  • učestvovati u izradi finansijskog plana poslodavca te u skladu sa nalozima direktora pratiti njegovo izvršenje,
  • učestvovati prilikom obavljanja revizije poslodavca, što uključuje pripreme potrebne dokumentacije, komunikaciju s revizijom i ostalo potrebno,
  • poznavati i pratiti zakonsku regulativu vezanu za finansije i računovodstvo te međunarodne računovodstvene standarde,
  • učestvovati na zajedničkim projektima i razvoju poslovanja,
  • ostale poslove prema nalogu poslodavca

Šta očekujemo od tebe?

  • VŠS ili VSS ( ekonomskog usmerenja)
  • minimum 2 godine iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • aktivno napredno poznavanje rada u MS Office paketu i elektronskog bankarstva
  • organizovanost i preciznost u obavljanju posla
  • dobro poznavanje engleskog jezika
  • izražene organizacijske sposobnosti i komunikacijske veštine
  • spremnost na fleksibilnost u radu
  • sklonost timskom, ali i samostalnom radu
  • analitičan i odgovoran pristup radu

Šta ti nudimo?

  • ugovor o radu na neodređeno vreme sa punim radnim vremenom
  • uredna i stabilna primanja
  • službeni mobilni telefon i laptop
  • mogućnost profesionalnog usavršavanja
  • ugodnu i podsticajnu radnu atmosferu,
  • Uvažavanje Vaših predloga i ideja za uspešniju realizaciju posla

Kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani.

Pozivamo vas da se pridružite našem timu. Očekuje vas pozitivna radna atmosfera, dinamičan posao i mnoštvo prilika za sticanje novih znanja.

Ako se prepoznaješ u navedenom opisu, svoju biografiju sa propratnim pismom pošalji do 02.07.2019. godine na hr@exc.rs!

Ukoliko želite da Vaša biografija bude sačuvana u našoj bazi podataka, pošaljite CV na hr@exc.rs i bićete obavešteni među prvima o otvorenim pozicijama.